Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Εγώ δεν είμαι

Βy KnottyStory
Έχει γεμίσει ο «τόπος» γνώμες, απόψεις και ξεφτιλίκια. Και όσο και να φιλτράρεις τις διαδικτυακές σου φιλίες πάντα βρίσκεται σε κάποιον τοίχο ένα «αλλά» που σε κλωτσάει στα δόντια απροειδοποίητα…

Εγώ δεν είμαι ρατσιστής, αλλά έχει γεμίσει η γειτονιά μου μαύρους.
Εγώ δεν είμαι φασίστας, αλλά «τι δουλειά είχε μικρό παιδί στα Εξάρχεια;»
Εγώ δεν επικροτώ τη βία, άλλα άνθρωποι είναι και αυτοί, μεροκαματιάρηδες, κάπου το χάσαν και βάρεσαν με το γκλοπ.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους gay αλλά όχι και φιληθούν μπροστά μου.
Εγώ δεν είμαι θρήσκος, αλλά «τημπαναγία» μη την πιάνεις στο στόμα σου.
Εγώ δεν ασχολούμαι με τα πολιτικά, αλλά οι κωλοτούμπες αυτής της κυβέρνησης είναι για χρυσό μετάλλιο ενόργανης.
Εγώ δεν είμαι φιλελέρας, αλλά άμα μου πειράζεις τα κεκτημένα μου θα σου γαμήσω τη ζωή.

Εγώ δεν έχω πρόβλημα που τρως ακόμα κρέας, αλλά να..πότε θα γίνουμε «άνθρωπο黨

Το blog στηρίζει τα Ελληνικά Προϊόντα

Εγώ συμπονώ τους άνεργους, αλλά ξέρεις «όποιος θέλει βρίσκει»
Εγώ τα παιδιά μου θα τα αφήσω να γίνουν ό,τι τραβάει η ψυχή τους, αλλά πρέπει να μου φέρουν από 18 και πάνω στον έλεγχο του τριμήνου.
Εγώ δεν είμαι χίπστερ, αλλά μ’άρεσαν πολύ τα πλεκτά πουλοβεράκια για τα κολωνάκια στην Αθήνα.
Εγώ δεν είμαι τοπικιστής, αλλά σαν τα νησιά μας δεν έχει.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους πρόσφυγες, αλλά όχι και να είναι μες τα πόδια μας.
Εγώ είμαι αλληλέγγυος, αλλά από τον καναπέ μου.
Εγώ δεν έχω θέμα με τους αναρχικούς, αλλά έχουμε και δουλειές να πάμε, μη κάνουν πορείες συνέχεια.
Εγώ δεν είμαι κομμουνιστής, αλλά δε θέλω να συσσωρεύσεις πλούτο.
Εγώ δεν είμαι πατριαρχικό φαλλοκρατικό γουρούνι, αλλά η κόρη μου δε θα ντύνεται σαν πουτάνα.
Εγώ δεν είμαι Ελληναράς, αλλά δε «ξερεις ποιος είμαι εγώ ρε!»
Εγώ δεν είμαι εθνικιστής, αλλά η ανωτερότητα των αρχαίων Ελλήνων φεγγοβολά στο μέτωπό μου.
Εγώ είμαι νομοταγής αλλά άμα μπορείς «δώσε μου μια αυξησούλα μαύρη, μη μου τα φάει η Εφορία»
Εγώ δεν είμαι κατίνα, αλλά «έλα να σου πω πώς πήρε τη θέση η Καιτούλα».
Εγώ δεν είμαι μπαχαλάκιας, αλλά δε χρειάζεται να συζητήσουμε τίποτα πριν από τη συμπλοκή.
Εγώ δεν είμαι αναίσθητος, αλλά με έχετε πρήξει με τη μιζέρια σας.
Εγώ δεν είμαι δεξιός, αλλά τα λεφτά στα λεφτά πάντα να πηγαίνουν.
Εγώ δεν είμαι δουλοπρεπής, αλλά «δουλίτσα να υπάρχει και δόξα το Θεώ να λέμε»
Εγώ δεν είμαι μικροαστός, αλλά μια μέρα φοβάμαι μη με φάνε τα παιδιά μου.
Εγώ δεν είμαι άνθρωπος, είμαι ένα δίποδο αρπακτικό, ένα έρμαιο των πολιτικών αλλαγών αυτού του τόπου. Είμαι το νούμερο του τραπεζικού μου λογαριασμού, είμαι όλα όσα μισώ να βλέπω και να ακούω. Είμαι ο λόγος που υπάρχει αδικία, είμαι ένα εμπόδιο για την ευτυχία των άλλων. Είμαι το ξινό χαμόγελο στα χείλη σας το πρωί. Είμαι ένα κράμα φθηνής μπίρας, ακριβού κινητού και γρήγορου σεξ. Ζω μέσα στην πιο σκοτεινή σπηλιά του εγκεφάλου μου και γεννάω αυγά για να τα κανιβαλίσω τους κρύους χειμώνες.
Είμαι ο λόγος που ο Σεβέκ δεν άντεχε πλέον τη ζωή, ούτε στην Ανάρες μα ούτε και στον Γιουράς.
Cover artwork: Death of Humanity by MoOnshine90


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στη κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες