Μία μικρή ομογενειακή μονάδα παραγωγής παγωτού κατάφερε και φέτος να σαρώσει τα βραβεία του παναυστραλιανού και υψηλού κύρους διαγωνισμού στο χώρο της γεωκτηνοτροφικής βιομηχανίας, Australian Food Awards.
Τα παγωτά της Gelati Sky με γεύσεις σοκολάτα και χριστουγεννιάτικη πουτίγκα, απέσπασαν το χρυσό μετάλλιο ενώ αυτό με γεύση βανίλια το αργυρό.
Πίσω από την παγωτοβιοτεχνία Gelati Sky Αν βρίσκεται ένα ζευγάρι ομογενών, η Τόνι και ο Ανδρέας Παπά (Παπαναστασίου). Ανέλαβαν τα ηνία της Gelati Sky πριν από περίπου δύο χρόνια και από την πρώτη στιγμή κατάφεραν να κρατήσουν τα προϊόντα της στο βάθρο των νικητών του θεσμού Australian Food Awards. Αγόρασαν την εταιρεία από τον σεφ ιταλικής καταγωγής Πάολο Σκαλίσι, ήταν φίλος και συνεργάτης τους, όταν αυτός αποφάσισε να μετακομίσει στη Σιγκαπούρη.
«Η Gelati Sky μπορεί να υπερηφανεύεται ότι από το 2005 έως σήμερα δεν πέρασε χρονιά που να μην κέρδισε δύο τουλάχιστον βραβεία και αυτό σημαίνει ότι είναι η μόνη παγωτοβιοτεχνία της Αυστραλίας που έχει επιτύχει κάτι τέτοιο» υποστηρίζει η Τόνι.
(Φωτ.: Facebook / Gelati Sky)
«Τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε σε συνάρτηση με τον τρόπο παρασκευής των παγωτών μας, πιστεύω ότι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Δεν είμαστε βιομηχανία και δεν επιδιώκουμε να γίνουμε, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να παρακολουθούμε όλη την παραγωγή μας και να διατηρήσουμε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας», προσθέτει.
Η Gelati Sky απασχολεί οκτώ εργαζόμενους και η ημερήσια παραγωγή της δεν ξεπερνά τα 800 κιλά παγωτού.
Τα είδη του παγωτού που διαθέτουν ξεπερνούν τα 70 και σύντομα θα εμπλουτιστούν και με γεύση μπουγάτσας!
(Φωτ.: Facebook / Gelati Sky)
Μέχρι τώρα τα προϊόντα της εταιρείας πωλούνται αποκλειστικά σε εστιατόρια και κάποια παγωτατζίδικα της Μελβούρνης. Οι ιδιοκτήτες της όμως εξετάζουν το ενδεχόμενο ενός ανοίγματος και στην αγορά των σουπερμάρκετ. «Διερευνούμε την πιθανότητα να βάλουμε τα παγωτά μας στα σουπερμάρκετ της IGA και ελπίζουμε να το καταφέρουμε σύντομα» αναφέρει η Τόνι, προσθέτοντας όμως ότι αυτό δεν θα σημάνει μαζικοποίηση της παραγωγής.
«Η γεύση και η σύσταση των παγωτών μας θα παραμείνει η ίδια. Αυτό είναι το διαβατήριό μας στην επιτυχία. […] «Εμείς δεν πουλάμε αέρα. Τα παγωτά ευρείας κατανάλωσης που βρίσκει κανείς στα σουπερμάρκετ είναι 70% αέρας», προσθέτει.
«Όσο λιγότερο αέρα έχει ένα παγωτό τόσο πιο πλήρης και ολοκληρωμένη είναι η γεύση του, αλλά και η υφή του», εξηγεί η ομογενής επιχειρηματίας, προσθέτοντας ότι η περιεκτικότητα αέρα σε ένα καλό παγωτό δεν πρέπει να ξεπερνάει το 30%.
Πηγή: neoskosmos.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου