Παγωτό! Το άκουσμα της λέξης και μόνο ξυπνάει τις αισθήσεις μας, ετοιμάζοντάς μας για δροσιά και απόλαυση. Αδιαμφισβήτητα η αγαπημένη καλοκαιρινή απόλαυση για μικρούς και μεγάλους.
Δροσερή επιβράβευση ή μικρή πολυτέλεια, στο σπίτι ή έξω, μόνοι ή με καλή παρέα, όλοι μας, ανεξαιρέτως φύλου, ηλικίας και άλλων χαρακτηριστικών, παίρνουμε ευχαρίστηση από ένα παγωτό, χωνάκι, ξυλάκι, κυπελάκι, ή οικογενειακό, σε διάφορες γεύσεις, σχήματα και... χρώματα.
Η ιστορία του παγωτού φαίνεται να ξεκινά πάρα πολύ πίσω, τον δεύτερο αιώνα π.Χ. Αν και δεν είναι γνωστός κάποιος συγκεκριμένος "εφευρέτης" του παγωτού, γνωρίζουμε από ιστορικές αναφορές ότι ο Μέγας Αλέξανδρος απολάμβανε πολύ να αναμιγνύει χιόνι και πάγο με μέλι και νέκταρ! Ανάλογες ιστορικές αναφορές υπάρχουν και για τον βασιλιά Σολομώντα, καθώς και για τον Νέρωνα Κλαύδιο Καίσαρα. Πάνω από χίλια χρόνια αργότερα, ο Μάρκο Πόλοεπέστρεψε στην Ιταλία από την Άπω Ανατολή, με μια συνταγή που μοιάζει πολύ με αυτό που τώρα ονομάζεται σορμπέ. Οι ιστορικοί εκτιμούν ότι αυτή η συνταγή εξελίχθηκε σε παγωτό κάποια στιγμή τον 16ο αιώνα.
Από τότε έως σήμερα η πρόοδος είναι πολύ μεγάλη, ευτυχώς και στο παγωτό! Πλέον, είναι τόσο μεγάλη η ποικιλία των παγωτών που μπορούμε να βρούμε στην αγορά, που καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις, τις διατροφικές ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες μας.
Ένας επιχειρηματικός κλάδος... απόλαυσης
Αλλά και επιχειρηματικά το παγωτό έχει ενδιαφέρον, καθώς είναι ένας κλάδος στον οποίο κινείται μια δραστήρια και ανταγωνιστική αγορά, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Βασικά στοιχεία που επηρεάζουν την αγορά παγωτού είναι η εποχικότητα, οι οικονομικές συνθήκες, ο τουρισμός και οι διατροφικές τάσεις. Προκειμένου να ανταποκρίνονται στις εκάστοτε συνθήκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών παγωτού, οι οποίοι είναι κάθε φύλου, ηλικίας και διατροφικών αναγκών, οι εταιρείες του κλάδου δημιουργούν συχνά και λανσάρουν στην αγορά νέα προϊόντα. Ορισμένες ενώνουν τις δυνάμεις τους, κάποιες από αυτές δημιουργώντας πραγματικά πρόοδο στον απολαυστικό αυτό κλάδο.
Πραγματική εξέλιξη στι παγωτό φέρνει η FRONERI μία εταιρεία που δημιουργεί νέες προτάσεις, συνδυάζοντας το καινούργιο με το κλασικό και –το σημαντικότερο- πάντα με συνέπεια στις παγκόσμιες διατροφικές τάσεις.
Μαζί με το νέο καλειδοσκόπιο πρωτοριακών γεύσεων, στη FRONERI δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάγκη το παγωτό να αποτελεί μια υγιεινή και ισορροπημένη επιλογή για τα παιδιά και τους ενήλικους.
Για την εταιρεία σημαντικό ρόλο έπαιξαν στη δυναμική της χρονιάς τα νέα λανσαρίσματα των Nirvana με τη νέα γεύση Nirvana Vanilla & Muffin, το ALOMA Profiterole για οικογενειακές απολαύσεις, η νέα σειρά παγωτών OREO και MOVENPICK, καθώς και δυο νέες απολαυστικές γεύσεις με τη μοναδική τεχνολογία των μεγάλων κομματιών μέσα στο ξυλάκι, Boss Full: Caramel Brownies και Cookies και το Pirulo gum gum για τους μικρούς καταναλωτές.
Εμείς τα δοκιμάσαμε όλα και δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε ποιό μας αρέσει πιο πολύ! Εσείς; Μπορείτε να διαλέξετε μόνο ένα;
http://www.sofokleousin.gr
Το blog στηρίζει τα Ελληνικά Προϊόντα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου