Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Μην αφήνεις την καψούρα να σε κάνει περίγελο

Φωτογραφίες να κρατάνε παγωτάκια και hashtag #my_one_and_only, 18 και 19 χρονών. Καμία εισαγωγή, μόνο ψόφος. Γυμνές πλάτες με γρατζουνιές και την άλλη μέρα διαγώνισμα. Θεέ μου, σε τι κόσμο θα μεγαλώσω το παιδί μου;(!) 


Για σένα, μικρή μου, που δηλώνεις σε σχέση κι άμα σ’ αφήσει, θα πεθάνεις. Για σένα, κούκλα μου, που παραιτείσαι  απ’ τη δική σου ζωή για να είσαι αρεστή σ’ αυτόν που δηλώνεις, στον ένα μήνα, πως αγαπάς, κι οι πεταλούδες αυτοκτονούν στο στομάχι μου. Για σένα, ανεγκέφαλε γκόμενε, που δέχεσαι να γίνονται check in τύπου «μαζί σου ζω στον παράδεισο» και συν τις άλλοις πατάς και καρδούλα στη δημοσίευση.  Πήτερ- παν, έχω αφήσει το παράθυρο ανοιχτό, έλα να με πάρεις απ’ αυτόν τον ηλίθιο κόσμο. 

Μη μου λέτε «καθένας εκφράζεται όπως του γουστάρει». Μόδα είναι. Τάση κι αυτό. Τάση της εποχής. Ας ποστάρω όλη μου την προσωπική ζωή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ναι, έχω γκόμενο, εσείς τι θέλετε;

Δημοσιεύσεις που προκαλούν και παρατηρούνται συχνά τον τελευταίο καιρό. Νύν κράζει πρώην. Πρώην, κοσμάρα. Νύν δεν το δέχεται. Ας πρήξω λίγο. Τον κέρδισες, κοριτσάκι μου. Κράτα τον, με υγειά σου! Κι αυτόν και τα παπούτσια που σου πήρε δώρο. Καλά να περνάτε εκεί που βγαίνετε και πριν εκείνος πήγαινε/ ήθελε να πάει με την άλλη. Γκούχου γκούχου.

Το blog στηρίζει τα Ελληνικά Προϊόντα

Μα εσύ μικρούλα, γενικά, κάνε μου τη χάρη και σκέψου. Αξίζει τόσο ξεφτιλίκι όταν καλά-καλά δεν ξέρεις τι πραγματικά ισχύει; Πρόσεξέ με. Όχι, τί θέλεις να συμβαίνει, αλλά τί όντως γίνεται.

Είσαι σίγουρη πως είναι μόνο δικός σου; Πως τα βράδια που ξενυχτάς, ψάχνοντας εκείνη την άλλη, δεν τον χαίρονται άλλες; Κι άντε πες, το έλυσες το θέμα της εμπιστοσύνης. Αν αυτό που ζεις, σε κάνει χαρούμενη κι ευτυχισμένη, τότε με την άλλη, την κοπελίτσα, τι ασχολείσαι; Μέχρι εκεί φτάνει η ανασφάλειά σου; Έχεις σκεφτεί ποτέ, πως αυτή που εσύ νομίζεις για παρελθόν μπορεί να ενσαρκώνει κοινό παρόν κι ίσως και μέλλον;

Αν το θέμα σου είναι απλά να κερδίσεις τον τίτλο της επίσημης, ταιριάζει ένα hashtag! #κρίμα.

Με το να ψαχουλεύεις την προηγούμενη κι όλο το συγγενολόι της ή με το να ψάχνεις κάθε λάικ, μολύνεις τη ψυχούλα σου και ταλαιπωρείς τον εαυτό σου με δεύτερες σκέψεις. Α και μάντεψε! Μία πρώην κερδίζει.

Τι κι αν πηγαίνεις στα νοσοκομεία δήθεν μου τάχα για δύσπνοιες απ’ το πολύ κλάμα, μπας κι ενδιαφερθεί κι έρθει να σε δει. Τι κι αν σταματάς τη δουλειά για να του αποδείξεις την αγάπη σου; Το μόνο που περίτρανα αποδεικνύεις είναι πως ξεβάφεις σ' άλλους χαρακτήρες, απλά και μόνο για να του κάνεις.  Αλλοιώνεσαι και ξεπέφτεις και το χειρότερο είναι πως θα το χρεώσεις στα συναισθήματα που έχεις γι’ αυτόν.

Να δεχτώ ότι η καψούρα σε μεταμορφώνει σε τέρας υπομονήςΣε άβουλο ονΣε αποπροσανατολίζει.Μα εσύ έχεις όλα τα απτά στοιχεία στα χεράκια σου κι αρνείσαι να τα δεχτείς γιατί έτσι σε βολεύει. Καλό σκεπτικό, δε λέω. Έχε όμως κατά νου πως καταντάς περίγελος και μαζί σου η μπάλα παίρνει κι αυτόν.

Για μένα η υπόθεση είναι delete, block και λευτεριά στα μάτια μου. Σε σένα, όμως, η συνέχεια θα κοστίσει πολύ ακριβά.
#sorry_not_sorry





Αναστασία Λούλατζη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων.

Εμείς απλά τα δημοσιεύουμε και η αξιολόγησή τους επαφίεται στη κρίση του αναγνώστη.

Αποποιούμαστε κάθε νομικής ευθύνης για την ακρίβεια των γραφομένων σε άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες